29.05.2010 - Botez 45 de persoane - Palatul Mogosoaia

Eveniment contractat prin intermediul evenimentului anterior avut la restaurantul de la Palatul Mogosoaia . Am fost abordat de doi tineri carora le placea ce muzica pusa de mine care se auzea de pe afara, mi-au spus ca vor avea si ei un botez tot in aceiasi locatie peste 1 luna . Am mai vorbit dupa aceea la telefon de 2-3 ori si pe mail ca sa imi dea o lista de piese pe care ar dori sa le auda in cadrul evenimentului organizat de ei . Am fost placut surprins la venirea invitatilor sa vad ca media de varsta este undeva la 30 de ani . Din punct de vedere muzical am avut din toate cate putin in afara de manele, care nu au avut loc in program, la cererea expresa a parintilor copilului . In schimb mi-au cerut multe piese ale anilor 90 fapt care m-a bucurat enorm, deoarece eu iubesc muzica anilor 90 : rap, hip-hop, pop, boyband etc . Au dansat cu totii ore intregi pe ritmurile muzicii . Mi-a placut enorm de ei . S-au distrat teribil, erau uzi leoarca tot timpul :) . Bravo lor !






DJ CRISTIAN NICK - Bucuresti
0724360747 | 0768788228
http://www.DJlaPetrecere.ro
office@djlapetrecere.ro
MIX-uri diverse : http://www.trilulilu.ro/djcristiannick/fisiere/muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu