22.05.2010 - Botez 40 de persoane - Baneasa Parc


Sambata cand ploua torential afara, eu incarcam echipamentul pentru botezul de la Baneasa Parc. Mai cu ajutorul unei umbrele mai pe sub tricou duceam cate o cutie sau un aparat la masina . Am plecat la drum si la un moment dat nu mai vedeam la 2 metri in fata ochilor de ploaie . Pe masura ce ma apropiam de Baneasa ploaia scadea in intensitate iar cand am ajuns la destinatie nu mai ploua deloc spre uimirea mea. Acolo evenimentul ar fi trebuit sa aibe loc pe terasa si in ultimul moment s-au razgandit si au mutat totul intr-o sala cu un ecou urat de tot si destul de inghesuita unde nu aveam loc de montat boxele asa ca le-am tinut langa mine aproape, sa nu fuga nicaieri. La ora 14 am ajuns la local . La 15:00 am terminat de montat fara graba totul . Invitatii trebuiau sa ajunga la ora 16:00 insa au ajuns de abia la orele 18:00 . M-am plictisit deci inca de la inceput:) si eu si sotia mea (partenera de evenimente mai nou) . Totul a decurs linistit, lumea invitata nu prea avea chef de petrecere, in schimb sorbeau din ochi copiii care se aflau acolo in numar de vreo 7-8 de diferite varste . Parintii copilului botezat impreuna cu nasii s-au simtit foarte bine, au dansat, s-au harjonit au vrut muzica tare, tare :) spre bucuria mea care incepusem sa atipesc . Eu m-am conformat normal si am ajuns pana in clip :) .





DJ CRISTIAN NICK - Bucuresti
0724360747 | 0768788228
http://www.DJlaPetrecere.ro
office@djlapetrecere.ro
MIX-uri diverse : http://www.trilulilu.ro/djcristiannick/fisiere/muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu